För företag
Denna sida är ägnad åt företag som bedriver personlig assistans.
Nedan ges en beskrivning för ansökningsprocessen och kundprocessen.
Registreringsprocess
I. Registrera er verksamhet genom att trycka på "Registrera er".
II. Asserta mottar och behandlar ansökan.
III. Det föreligger en 24 timmar handläggningstid.
IV. Under handläggningstiden undersöker vi verksamheten utifrån uppgifter från IVO.
V. I vissa fall kan vi begära kompletterande uppgifter.
VI. Vid godkänd registrering skickas ett mejl ut med all nödvändig information kring vår tjänst.
Kundprocess
I. Kunden ansöker och vi mottar ansökan.
II. Den sökandes uppgifter filtreras och döljs.
III. Mejlutskick till alla registrerade assistansbolag med information om kunden.
IV. Ett svar måste inkomma senast 48 timmar från utskick.
V. Erbjudandena skickas ut och diskuteras med kunden där denne ges möjlighet att tacka ja eller nej.
VI. Om kunden är nöjd med ett erbjudande, skickas uppdragsavtal och fullmakt till kunden för signering.
© Asserta - Detta material är skyddat enligt lagen om upphovsrätt